Splošna pogosta vprašanja
1. MOJ RAČUN
1.1 KAKO LAHKO POSODOBIM SVOJE OSEBNE PODATKE?
Svoje osebne podatke si lahko ogledaš, urejaš ali izbrišeš na tej povezavi: Moj račun.
1.2 NE MOREM SE PRIJAVITI V MOJ RAČUN. KAJ LAHKO NAREDIM?
Svoje geslo lahko ponastaviš tako, da klikneš na gumb "Si pozabil svoje geslo?" na prijavni strani: Moj račun.
1.3 POZABIL/A SEM SVOJE PODATKE ZA PRIJAVO (UPORABNIŠKO IME IN GESLO). KAJ LAHKO NAREDIM?
Tvoje uporabniško ime je elektronski naslov, ki si ga uporabil, ko si ustvaril račun. Za ponastavitev gesla uporabiš enak elektronski naslov. Svoje geslo pa lahko ponastaviš tako, da klikneš na "Si pozabil svoje geslo?" na prijavni strani: Moj račun.
2. NAROČILO
2.1 KAKO ODDAM NAROČILO?
V spletni trgovini izbereš artikel in ga s klikom na gumb dodaš v košarico. S klikom na košarico ali ikono tvojega profila v spletni trgovini se bo odprla stran s pregledom naročila. Artiklu lahko spremeniš količino, ga izbrišeš ali pa se vrneš v poljubno kategorijo artiklov in v košarico dodaš novega.Ko je tvoj izbor artiklov končan, nadaljuješ z nakupom. Na naslednjem koraku vneseš naslov za dostavo. Po vnosu le-teh nadaljuješ z naslednjim korakom, kjer izbereš način dostave, na naslednjem pa način plačila. Po vnešenih plačilnih podatkih le še potrdiš oddajo naročila.V nekaj minutah bo na tvoj email naslov prispelo sporočilo s pregledom vsebine naročila.
2.2 ALI LAHKO NAROČILO TUDI PREKLIČEM?
V kolikor si že potrdil naročilo in na email naslov prejel tudi potrditev samega naročila, je preklic naročila možno opraviti samo tako, da nam pišeš na: info@rundasekunda.si
2.3 ALI LAHKO SPREMENIM MOJE NAROČILO?
V kolikor si že potrdil naročilo in na email naslov prejel tudi potrditev samega naročila, naročila ni več mogoče spreminjati. V primeru, da je prišlo do napake ali pa bi naročilo rad preklical ali spremenil, nam piši na: info@rundasekunda.si ali pa nas pokliči na: 051 495-646.
2.4 ALI LAHKO SPREMENIM NASLOV DOSTAVE?
V kolikor si na email že prejel potrditev naročila, naslova dostave ni več mogoče spreminjati. Lahko pa spremembo naslova uredimo mi, a le v primeru, da bo sprememba javljena pravočasno, torej pred pripravo ali odpremo samega naročila. Piši nam na: info@rundasekunda.si ali pa nas pokliči na: 051 495-646.
2.5 ALI LAHKO ARTIKLE NAROČIM PREKO PODJETJA OZIROMA KOT PODJETJE?
Lahko. Pri podatkih za račun vnesi naziv podjetja ali davčo številko in račun bo izdan na podjetje. V primeru plačila blaga z gotovino ob prevzemu, je gotovinsko plačevanja za pravne osebe omejeno na največ 420 € z DDV. Preveri pa tudi posebne določbe splošnih pogojev nakupa za pravne osebe.
3. PLAČILO
3.1 KAKŠNE MOŽNOSTI PLAČILA SO NA VOLJO?
Svoje naročilo lahko plačaš s kreditno ali debetno kartico ali z nakazilom na račun podjetja (po predračunu). Več o plačilih si lahko prebereš tukaj.
3.2 ALI OBSTAJA MINIMALNA VREDNOST NAROČILA?
Na www.rundasekunda.si ni omejitve minimalne vrednosti naročila.
3.3 LAHKO SHRANIM PODATKE O PLAČILU TUDI ZA NASLEDNJIČ?
Ne vseh. Shraniš lahko naslov, ne pa tudi podrobnih plačilnih podatkov.
3.4 KJE SE HRANIJO MOJI PLAČILNI PODATKI?
Uporabljamo varnega ponudnika plačil, ki zagotavlja popolno varnost plačilnih podatkov. V sami spletni trgovini oziroma spletnem mestu ne shranjujemo tvojih plačilnih podatkov.
3.5 JE MOJE PLAČILO VARNO?
Uporabljamo varnega ponudnika plačil, ki s pomočjo enkripcije zagotavlja varno obdelavo tvojega plačila.
3.6 KO ŽELIM ODDATI NAROČILO, DOBIM OBVESTILO O NAPAKI. KAJ LAHKO NAREDIM?
Najprej preveri, če so vnešeni podatki o plačilu pravilni oziroma vsebujejo napake in poskusi ponovno ali pa z drugim načinom plačila. Če potrebuješ pomoč, se lahko vedno obrneš na nas, lahko nam pošlješ mail na info@rundasekunda.si ali pa nas pokličeš na: 051 495-646.
3.7 ZNESEK NA RAČUNU NI ENAK SKUPNI CENI MOJEGA NAROČILA. KAJ LAHKO NAREDIM?
V primeru težav z računom ali samim naročilom se lahko vedno obrneš na nas, lahko nam pošlješ mail na info@rundasekunda.si ali pa nas pokličeš na: 051 495-646.
4. DOSTAVA IN VRAČILA
4.1 KAKŠNE MOŽNOSTI DOSTAVE SO NA VOLJO?
Trenutno je na voljo samo dostava naslednji delovni dan (v primeru zaloge), v kolikor je naročilo oddano do 12. ure. V kolikor je naročilo oddano po 12. uri, se dostava praviloma izvede dan kasneje. Dostava ob sobotah in nedeljah trenutno ni na voljo. V izrednih primerih žal lahko prihaja do zamud.
Dostava naročil je možna samo na ozemlju Slovenije.
OSEBNI PREVZEM
Osebni prevzem naročil je možen od ponedeljka do petka od 9.00 - 16.00 ure na prevzemnem mestu Rundasekunda, Podsvetija 22, 1351 Brezovica pri Ljubljani. Naročilo je potrebno oddati preko spleta, osebni prevzem artiklov brez naročila ni možen. Naročilo na prevzemnem mestu čaka 5 delovnih dni. Po tem času, se naročilo prekliče.
4.2 KAKŠEN JE STROŠEK DOSTAVE?
Strošek dostave je odvisen predvsem od vrednosti naročila. Pri naročilih nad 100 € je dostava brezplačna, pri naročilih do 99,99 € pa velja enoten strošek dostave 3,99 €. Več o dostavi si lahko prebereš tukaj.
4.3 KAKO LAHKO SLEDIM NAROČILU?
Z obvestilom o poslani pošiljki ti bomo posredovali tudi kodo za sledenje naročilu. Dostavo opravlja podjetje GLS, svojemu naročilu pa lahko slediš tukaj.
4.4 ALI MORAM OB PREJETJU NAROČILA DOKAZATI, DA IMAM VEČ KOT 18 LET?
Da, potrebno je izkazati istovetnost naročnika in prejemnika naročila. V primeru dvomov te dostavljalec lahko prosi za osebni dokument, s katerim izkažeš polnoletnost in istovetnost podatkov.
4.5 ALI JE LAHKO MOJE NAROČILO DOSTAVLJENO NA NASLOV, KI NI ENAK NASLOVU ZA IZSTAVITEV RAČUNA?
Seveda, tvoje naročilo lahko dostavimo kamorkoli v Sloveniji. Pri oddaji naročila samo vneseš željeni naslov za dostavo in željeni naslov za račun.
4.6 JE DOSTAVA NAROČILA MOŽNA TUDI V TUJINO?
Artiklov na žalost ne dostavljamo v tujino. Dostava se izvaja le na območju Slovenije.
4.7 NA KOGA SE LAHKO OBRNEM, ČE BODO Z MOJO DOSTAVO TEŽAVE?
V primeru težav z dostavo se lahko vedno obrneš na nas, lahko nam pošlješ mail na info@rundasekunda.si ali pa nas pokličeš na: 051 495-646. Na voljo smo ob delovnih dneh med 8. in 16. uro.
4.8 LAHKO ARTIKLE TUDI VRNEM?
Svoje naročilo lahko vrneš v 14-ih dneh od prejetja paketa. Če želiš vrniti naročilo, nas je o tem potrebno predhodno obvestiti. Lahko nas pokličeš na: 051 495-646 ali pa nam pošlješ mail na: info@rundasekunda.si.
Ob prejetju tvojega preklica se dogovorimo o vseh podrobnostih glede vračila naročila. Stroške pošiljanja vračila nosi naročnik.
5. POMOČ UPORABNIKOM
5.1 KAKO LAHKO STOPIM V STIK Z VAMI?
V primeru kakršnihkoli težav, dodatnih informacij, vprašanj o artiklih, dostavi ali pa plačilu se lahko vedno obrneš na nas, lahko nam pošlješ mail na info@rundasekunda.si ali pa nas pokličeš na: 051 495-646.
Pivovarna Laško Union d.o.o.